کسب و کار

12 قدمی که باید قبل از شروع کسب و کارتان بردارید

12 قدم قبل از شروع کسب و کا

در حالی که هیچ دو کسب و کاری دقیقاً مشابه نیستند، اقدامات مشترکی وجود دارد که کارآفرینان و صاحبان مشاغل بالقوه باید قبل از باز کردن درهای یک شرکت جدید انجام دهند.

وقتی نوبت به راه اندازی یک سرمایه گذاری تجاری جدید می رسد، روح بی باک آمریکایی در پی همه گیری کووید-19 آسیبی ندیده است. با توجه به اداره سرشماری ایالات متحده، رکورد 5.4 میلیون درخواست تجاری جدید در سال 2021 ثبت شده است. ممکن است زمان مناسبی برای شما نیز باشد تا یک شرکت جدید را شروع کنید. با این حال، قبل از انجام این کار، اقدامات اساسی وجود دارد که کارآفرینان باید انجام دهند.

1. یک ایده خلاق را شناسایی کنید

موفق ترین کسب و کارها همه از یک مکان شروع شده اند: یک ایده. به یک ایده تجاری به عنوان بذر شرکت خود فکر کنید. قبل از اینکه بتوانید کود، آبیاری و پرورش گیاهان مکمل را شروع کنید، به آن نیاز دارید. به عبارت دیگر، قبل از اینکه بتوانید تمام مراحل زیر را انجام دهید، مطمئن شوید که ایده محکمی برای شرکت جدید خود دارید – این چیزی است که کسب و کار شما به آن وابسته است. خدمات منحصر به فردی که می توانید ارائه دهید چیست؟ کجا شکافی در بازار وجود دارد که بتوانید آن را پر کنید؟ این ایده های تجاری ارزان را برای الهام گرفتن در نظر بگیرید.

2. یک طرح تجاری بنویسید

پس از شناسایی یک ایده تجاری، کارشناسان توافق دارند که نوشتن یک طرح کسب و کار قدم بعدی است که باید بردارید. ایجاد یک طرح کسب و کار سطح تعهد واقعی را نشان می دهد، اما همچنین صاحبان کسب و کار بالقوه را مجبور می کند تا در شروع فرآیند توسعه به سوالات ضروری و گاه چالش برانگیز پاسخ دهند. طرح کسب و کار نیز اولین چیزی است که هر سرمایه گذار بالقوه درخواست می کند. این به آنها یک نمای کلی از سرمایه گذاری تجاری پیشنهادی شما، سطح تخصص شما در صنعت و درک فرصت ها، و الزامات مالی و پیشرفت بالقوه شما می دهد.

3. یک ساختار قانونی انتخاب کنید

انتخاب ساختار حقوقی مناسب برای کسب و کار شما در ابتدا بسیار مهم است، به خصوص از آنجایی که تغییر پس از آن کار آسانی نیست. هر نوع نهاد حقوقی دارای الزامات و محدودیت‌های خاصی است و تنها انواع خاصی از شرکت‌ها ممکن است برای نیازهای تجاری خاص شما اعمال شوند. اگر به کمک نیاز دارید، یک وکیل شرکتی یا حسابدار تجاری با تجربه می تواند مشاوره به موقع و دقیق برای ایجاد ساختار قانونی مناسب برای شرکت پیشنهادی شما ارائه دهد.

4. ثبت کسب و کار، مجوزها و شناسه مالیاتی

هنگامی که ساختار کسب و کار شما درست شد، باید کسب و کار خود را ثبت کنید و مجوزهای صحیح، شماره شناسایی مالیات دهندگان (TIN) و شماره شناسایی کارفرما (EIN) را دریافت کنید. منابع مختلفی برای کمک به نام‌های تجاری، تشکیل پرونده‌های ثبت شرکت، دریافت مجوزها و ثبت‌نام‌های لازم با شهرداری محلی و جمع‌آوری اطلاعات مالیاتی فدرال شما وجود دارد. به غیر از IRS برای امور مالیاتی فدرال، کمیسیون های شرکت های منطقه ای (معمولاً در سطح شهرستان) می توانند به هر صاحب کسب و کار جدیدی در برآوردن الزامات نظارتی برای هر منطقه در سراسر کشور کمک کنند. اگر قصد دارید کارمندانی را برای کمک به اداره تجارت خود استخدام کنید، باید برای شناسه مالیاتی فدرال یا EIN نیز درخواست دهید. داشتن EIN از شما و هویت شما محافظت می کند، به شما امکان می دهد مالیات های تجاری را جدا از مالیات شخصی خود ثبت کنید و به ایجاد اعتبار برای کسب و کار شما کمک می کند.

5. رقبا و بازار خود را بشناسید

کمی رقابت اشکالی ندارد. این به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا محصولات و خدمات خود را به طور مداوم نوآوری و تکامل دهند. دانستن بازار کسب‌وکارتان، اینکه رقبای شما چه می‌کند و شرکت شما چگونه با این چشم‌انداز جا می‌گیرد، در ایجاد کسب‌وکار شما بسیار مهم است. گنجاندن این اطلاعات در طرح کسب و کار شما، دانش کامل شما را از صنعت برای شرکت پیشنهادی شما به نمایش می گذارد. بدون این اطلاعات، هیچ سرمایه‌گذار جدی به این مناسبت نمی‌رسد و به سختی می‌توان در بازار متمایز شد. صنعت خود را بشناسید، رقبای خود را بشناسید و درک کنید که چگونه کسب و کار شما به یک متمایز کننده در بازار تبدیل خواهد شد.

همچنین ببینید: خرید برنج اصیل ایرانی

6. کسب و کار خود را تامین مالی کنید

مگر اینکه حسابدار باشید، مدرک مالی داشته باشید یا یک سرمایه گذار ماهر باشید، برای رفع این بخش از برنامه ریزی قبل از راه اندازی به کمک نیاز دارید. سرمایه گذاران می خواهند بدانند که شرکت شما برای شروع با چه مقدار پول و چقدر در آینده به آن نیاز خواهد داشت. صرف نظر از اینکه درآمد شما از کجا تامین می شود، آن را در طرح تجاری خود فهرست کنید. آیا از کارت های اعتباری و سرمایه خانه خود برای شروع استفاده خواهید کرد؟ آیا برای شروع به وام نیاز دارید؟ آیا حاضرید در ازای دریافت پول نقد درصدی از مالکیت خود را واگذار کنید؟ آیا روزی که در را باز کنید، فروش خواهید داشت؟ اینها همه سؤالات مهمی هستند که باید به آنها پرداخت.

مهم نیست که چگونه برای تامین مالی کسب و کار خود برنامه ریزی می کنید، این اطلاعات را در برنامه تجاری خود بگنجانید. سرمایه گذاران زیادی در خارج از کشور وجود دارند، و آنها همه آن را دیده اند. تصور نکنید که هیچ کس سرمایه گذاری نخواهد کرد فقط به این دلیل که شما نیز مقداری سرمایه را روی میز نمی آورید. سرمایه گذاران معمولاً می خواهند سه چیز را بدانند: چقدر؟ برای چه مدت؟ استراتژی خروج چیست؟ به این سه چیز پاسخ دهید تا یک سرمایه گذار راضی باشد، و به احتمال زیاد به یک معامله دست خواهید یافت.

7. یک مکان را شناسایی و ایمن کنید

چه یک دفتر کار خانگی یا یک ساختمان کامل در یک پارک صنعتی، قبل از راه‌اندازی کسب‌وکارتان باید بدانید کجا قرار دارد. قبل از اولین روز فعالیت خود، می‌خواهید موارد زیر را در اختیار داشته باشید: خدمات تلفن و اینترنت فهرست‌های فهرست راهنمای کسب‌وکار خدمات کمکی قرارداد اجاره یا خرید برای فضای کاری خود اگر قبل از ملاقات با کسب‌وکارتان مکانی را شناسایی یا ایمن نکرده‌اید. سرمایه گذاران، نگران نباشید سرمایه گذاران، بانکداران و مشاوران حقوقی معمولاً فقدان یک مکان خاص را در اوایل به عنوان یک معامله شکن یا پرچم قرمز نمی دانند.

8. بیمه مناسب بگیرید

انتخاب بیمه تجاری مناسب برای شرکت شما یک تصمیم ساده نیست. انواع مختلفی از بیمه وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، از جمله بیمه سلامت، خودرو، مدیران و افسران، مسئولیت، تعهد کارکرد، مسافرت (از جمله AD&D) و زندگی. علاوه بر درک تفاوت‌های بین گزینه‌های موجود، شناسایی هر گونه مقررات محلی که ممکن است نوع کسب‌وکار شما را ملزم به داشتن انواع خاصی از بیمه کند، مهم است. به عنوان مثال، اگر یک شرکت نجاری یا لوله کشی راه اندازی می کنید، به بیمه مسئولیت نیاز دارید، که معمولاً برای مشاغل در سایر صنایع ضروری نیست. بیاموزید که در هنگام انتخاب بیمه تجاری چه چیز دیگری را باید در نظر داشته باشید.

9. مشاوره حقوقی بگیرید

چه بخواهید یک مشاور داخلی داشته باشید یا در صورت نیاز یک وکیل استخدام کنید، کسب و کار شما باید به مشاوره حقوقی دسترسی داشته باشد. ممکن است به نمایندگی قانونی متخصص در حقوق شرکتی، مالیاتی، مالکیت معنوی، کار یا حقوق بین الملل نیاز داشته باشید. هر جا که الزامات نظارتی ایجاب می کند که مطابقت داشته باشید، درخواست از یک وکیل برای بررسی و امضای این بخش از کسب و کار شما باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود و شما را از پیامدهای قانونی احتمالی محافظت می کند.

همچنین ببینید: خرید برنج طارم هاشمی

10. یک حضور در وب ایجاد کنید

علاوه بر ایمن سازی موقعیت فیزیکی کسب و کار خود، باید یک حضور مجازی در وب نیز ایجاد کنید. ابتدا، می‌خواهید نام دامنه‌ای را ثبت کنید که با نام کسب‌وکار شما مطابقت داشته باشد، بنابراین آماده ساختن وب‌سایت خود در زمان مناسب باشید. سپس، هنگامی که برای توسعه وب سایت خود آماده شدید، گزینه های موجود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که بهترین سازنده وب سایت را انتخاب می کنید که نیازهای فوری شما را برآورده می کند و می تواند از عملکرد مورد نظر شما در آینده پشتیبانی کند، مانند قابلیت های سفارش آنلاین. قبل از شروع کار از یک متخصص سئو کمک بگیرید تا بتوانند از بهینه سازی کامل طراحی و محتوای وب سایت شما اطمینان حاصل کنند. همچنین ممکن است بخواهید هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه چه نوع شرکتی را شروع کنید، هزینه راه اندازی یک تجارت آنلاین را در نظر بگیرید.

11. از منابع کسب و کار محلی و ملی استفاده کنید

منابع محلی، شهرستانی و ملی زیادی وجود دارد تا مطمئن شوید نام کسب و کار شما در دسترس است، بررسی کنید که ساختار قانونی که انتخاب کرده‌اید درست و مطابق با مقررات مربوط به مکان باشد، و در مورد گزینه‌های مختلف وام تجاری و سایر وجوه موجود توصیه کنید. به کارآفرینان همچنین می توانید در طول فرآیند برنامه ریزی به منابع ارائه شده توسط کمیسیون شرکت محلی، اداره تجارت کوچک و IRS مراجعه کنید.

12. یک برنامه بازاریابی ایجاد کنید

نوشتن یک طرح بازاریابی که مکمل طرح کسب و کار کلی شما باشد به اطمینان از موفقیت کسب و کار جدید شما کمک می کند. یک وب‌سایت کاملاً بهینه‌شده باید در مرکز برنامه بازاریابی شما قرار گیرد، حتی اگر در حال برنامه‌ریزی یک کسب‌وکار ساده هستید. این نکات اضافی را برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی برای کسب و کار خود مرور کنید.

[melipayamak mode=’1′ width=’300′]

یک نکته مهم: توجه کنید که بازاریابی در پیامرسان ها نیز اکنون و در امروز روز بسیار مهم و تاثیرگذار است. پس حتما پیامرسان هایی مثل ایتا، تلگرام و … را جدی بگیرید و اگر قصد یادگیری کسب درآمد از بله یا ابتا را دارید می‌توانید به سایت وب سنتر مراجعه کنید.

منبع: www.business.com , کسب درآمد از ایتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *