متفرقه

پیش‌بینی قیمت برنج در سال 1403

قیمت برنج در سال 1403 چطور میشه؟‌ آیا قراره قیمت برنج ایرانی در سال 1403 بالاتر بره یا قراره به همین شکلی که در حال حاضر هست باقی بمونه. تا انتهای این مطلب همراه جوانه صدرا باشید تا پاسخ این سوال رو به خوبی دریافت کنید.

بررسی بازار برنج در سال 1402

اگر از همراهان همیشگی جوانه صدرا بوده باشید، اطلاع دارید ما برای رفاه حال کاربران عزیزمون سعی می‌کنیم مطالبی رو از پشت پرده بازار برنج ایران به شما ارائه بدیم تا شما هم از نوسانات قیمت برنج ایرانی مطلع باشید. ما در یک مطلب که قبلا منتشر کرده بودیم قیمت برنج در سال 1402 و 1401 رو هم مورد بررسی قرار دادیم که دقیقا مطابق با پیش‌بینی ما تمام اتفاقات رقم خورد.

پس سعی بکنید مطالب این صفحه رو به صورت جدی مورد توجه قرار بدید تا بهترین استفاده رو بتونید داشته باشید. بازار برنج در سال 1402 نسبتا تا اواخر سال ثابت بود و حتی گاهی اوقات کاهش قیمت‌هایی هم اتفاق افتاد که اگر در اون بازه زمانی خرید کردید،که سود خوبی کردید. ما هم در اون بازه‌های زمانی برای کاربرانمون پیام می‌فرستادیم تا اونها رو مطلع کنیم.

پس اگر بخوایم یک بررسی کلی از سال 1402 داشته باشیم می‌تونیم بگیم که بازار برنج ایرانی در این یک سال دستخوش تغییرات خیلی زیادی نشده. ولی در این چند روز اخیر داستان خیلی تغییر کرده، میگی چجوری؟؟! ادامه رو داشته باش…

بازار برنج در اسفند 1402

اما در ماه اسفند بازار برنج ایرانی دچار تغییرات اساسی شد. قیمت برنج شمال از کشاورز بالاتر رفته و این روند ادامه پیدا کرده و تا به دست مصرف کننده نهایی برسه این وسط برنج‌ها بین 4 تا 10 هزارتومان حداقل افزایش قیمت داشتند(توجه کنید حداقل)

این روند افزایشی از اواخر بهمن شروع شده و تا این لحظه هم همچنان شاهد اون هستیم و برنج‌های ایرانی درجه یک بسیار گران‌تر از قبل شده گاها. به طور مثال برنج کشت دوم در بعضی از فروشگاه‌های کیلویی 20 هزارتومان افزایش قیمت داشته که رقم واقعا بالایی محسوب می‌شه.

خب در ماه‌های آتی چطور قراره بشه؟؟

به طبع این روند افزایشی با شیبی ملایم تر تا ماه‌های آتی ادامه دار خواهد بود و قطعا اگر خریدی دارید بهتره الان انجام بدید. البته توجه کنید زمانی که این مطلب در حال نگارش هست ما در اواخر اسفند 1402 هستیم.

پیش‌بینی بازار برنج در سال 1403

به طور قطع الان نمیشه نظری صادر کرد ولی این رو درگوشی از ما داشته باشید، احتمال خیلی زیاد افزایش قیمت‌ها فقط تا همین چندماه اول سال 1403 خواهد بود و بعد از گذشت ماه‌های اولیه بازار مجدد به ثبات خودش میرسه. ولی خب این رو هم در نظر بگیرید که احتمال افزایش قیمت در این چند ماه وجود داره و نمیشه مطمئن بود که قیمت‌ها دیگه تغییری نکنه. البته که بهتره برای اینکه دقیق‌تر در جریان قرار بگیرید با ما تماس بگیرید و وضع بازار رو جویا بشید. شماره تماس ما هم که 09013750928 بود.

خب الان کدوم برنج رو بخرم به صرفه‌تره؟؟

با توجه به افزایش قیمت‌هایی که در بین برنج‌های ایرانی داشتیم بعضی برنج‌ها نسبت‌ به قبل از ارزش خریدشون کاسته شده و بعضی‌ها خریدشون منطقی تره. با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید ما دوتا برنج مختلف رو با رده قیمتی‌های مختلف به شما پیشنهاد می‌دیم:

اگر یک برنج درجه یک رو بخواید بخرید برنج طارم هاشمی گزینه معقول‌تر و بهتری هست. اگر هم بخواید یک برنج با قیمت پایین تر رو بخرید برنج عنبربو می‌تونه الان گزینه مناسبی برای شما باشه. برنج عنبربو تقریبا بین 20 تا 30 هزارتومان از هاشمی ارزون‌تره ولی کیفیت هاشمی قطعا چیز دیگه‌ای هست، انتخاب دیگه با شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *