متفرقه

برنج هاشمی درجه یک کیلویی چند؟؟!

برنج هاشمی درجه یک کیلویی چند

برنج هاشمی درجه یک کیلویی چنده امروز؟؟! اگه این سوال شماست تا انتها همراه ما باشید. ولی اول بزارید پاسختون رو خیلی سریع بهتون بدم…

قیمت برنج طارم هاشمی درجه یک به ازای هر یک کیلو در حال حاضر بین 120 تا 130 هزارتومان در فروشگاه‌های متفاوت ایران متغیر هست. فروشگاه‌های مختلف بسته به میزان سودی که دریافت می‌کنند مبلغی بین این بازه رو برای فروش برنج هاشمی ارائه میدن. خب حالا بزارید کمی درباره برنج هاشمی با شما صحبت بکنیم و کمی توضیح بدیم که این برنج چی هست. البته که در سایت صفحات مربوط به این برنج وجود داره و شما از لینک‌های آبی که در بالا اومده می‌تونید درباره این برنج اطلاعات کامل‌تری رو به دست بیارید.

درباره برنج هاشمی

برنج هاشمی از بهترین برنج‌های اصیل ایرانی هست که خیلی بین ما ایرانی‌ها طرفدار داره. این برنج بسیار برنج مرغوب و باکیفیتی هست که رقم های مختلفی هم در بینش داره. از جلمه بهترین اونها برنج طارم هاشمی هست که کیفیت پختش زبانزد خاص و عامه

البته که رقم های دیگه ای هم در بین رقم ها برنج هاشمی درجه یک وجود داره که از جلمه اونها میشه به برنج صدری هاشمی هم اشاره کرد.

محل کشت برنج هاشمی

برنج هاشمی در تمام نقاط شمال کشور کشت میشه و خواستگاه اصلی اون هم استان گیلانه. ولی همونطور که اشاره کردیم این برنج در استان های شمالی دیگه کشور مثل مازندران و گلستان هم کشت میشه که کیفیت خوبی هم دارن.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که برنج هاشمی که در استان مازندران کشت میشه کیفیتش کمی از برنج‌های مشابه در استان‌های همجوار بهتره. دلیل این موضوع هم کیفیت خاک استان مازندران هست.

قیمت برنج هاشمی مازندران هم نسبت به برنج هاشمی استان گیلان تا حدی مناسب‌تر هست و این باعث میشه که ارزش کلی برنج هاشمی استان مازندران تا حدی بیشتر باشه.

برنج هاشمی درجه یک کیلویی چند

دلیل تفاوت قیمت‌ برنج هاشمی در فروشگاه‌ها

یکی از سوالاتی که ممکنه در این لحظه برای شما دوستان عزیز و همراهان خوب جوانه صدرا به وجود بیاد این هست که دلیل تفاوت قیمت برنج‌های مختلف از جمله برنج هاشمی در فروشگاه‌های مختلف چی هست. خب دلایل مختلفی برای وجود این اختلاف قیمت‌ها وجود داره.

یکی از مواردی که در بحث اختلاف قیمت‌ها وجود داره و قطعا اولین مورد هست، حاشیه سودی هست که فروشنده دریافت می‌کنه. قطعا شاید شما هم در بعضی از فروشگاه‌ها دیده باشید که برنج هاشمی با قیمت حتی بالای 150 هزارتومان به ازای هر کیلو به فروش می‌رسه. خب قطعا دلیل اصلی این مورد حاشیه سودی هست که فروشنده داره دریافت می‌کنه.

دومین دلیلی که وجود داره خود برنج و کیفیت اون هست. به طور مثال اگر زمینی که برنج در اون کشت شده یک دشت در فریدونکنار باشه، قطعا برنج شما خیلی فرق داره، تا مثلا زمینی که در گرگان باشه.(قطعا اطلاع دارید که بهترین برنج‌ها در شالیزار‌های فریدونکنار کشت می‌شن*)

پس با توجه به این مواردی که گفته شد اختلاف قیمت‌ها ممکنه در برنج‌های مختلف به وجود بیاد.

جمع بندی

دوستان عزیز درصورتی که قصد خرید برنج هاشمی رو دارید می‌تونید روی لینک آبی کلیک کنید و وارد صفحه این محصول در سایت ما بشید. ما بدون شک بهترین برنج هاشمی رو با مناسب‌ترین قیمت به شما ارائه خواهیم داد. دلیلش هم کامل مشخصه؛ اگر کمی با ما آشنایی داشته باشید پس اطلاع دارید که ما برنج رو مستقیم از درب کارخانه به منازل شما می‌فرستیم. پس شما اینجا پول اضافه به دلال و واسطه نمیدید و خیالتون کامل راحته. امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید و درآینده شما رو جزو خانواده مشتریان و همراهان همیشگی جوانه صدرا ببینیم.

اگر هم این مطلب رو برای خودتون مفید دیدید، ممنون میشیم اون رو برای دوستان و آشنایان خودتون هم ارسال کنید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *