متفرقه

قیمت برنج در روزهای آینده چطور خواهد بود؟

طریقه پخت برنج

قیمت برنج در روزهای آینده چطور خواهد بود؟؟! احتمالا شمایی که الان در این مطلب هستید میخواید ببینید که قیمت برنج در روزهای آتی جطور خواهد بود. بازار برنج هم مثل بقیه بازار دچار نوسانات گاه گاهی هست که شاید برخی رو متمایل به این بکنه که دوست داشته باشند از قیمت برنج در روز های آینده مطلع باشند.

آخرین بروزرسانی: بهار 1403

قیمت برنج در روزهای آینده

بگذارید در همین ابتدای این مقاله خیالتون رو از این بابت راحت کنم که در روز های آینده قیمت برنج افزایش پیدا نخواهد کرد. پس اگر سوالتون اینه که آیا قیمت برنج در روز های آتی افزایش پیدا میکنه یا نه پس جوابتون رو گرفتید.

خب حالا شاید بعضی ها هم سولشون این باشه که آیا ممکنه که قیمت برنج در روز های آتی دچار کاهش بشه و روند نزولی به خودش بگیره؟؟ خب این مورد کمی جای بحث داره.

قیمت برنج ایرانی در سال 1403 و در ابتدای سال یک افزایش قیمتی را به خود دید. ولی در حال حاضر قیمت برنج‌ها به یک ثبات نسبی رسیده است. البته اینکه این وضع دقیقا به چه شکل ادامه پیدا خواهد کرد مشخص نیست. زیرا برنج‌های جدید هم تا ماه‌های آتی از راه خواهد رسید و مجدد احتمال افزایش قیمت وجود خواهد داشت.

 اگر قصد خرید برنج دارید به صفحه خرید برنج جوانه صدرا مراجعه کنید و برنجتان را در هر وزنی که می‌خواهید سفارش دهید.

قیمت برنج در روزهای آینده

پیش بینی قیمت برنج در 1402

پیش بینی قیمت برنج در سال 1402 ممکنه کمی دشوال باشه چون قیمت برنج در سال جاری نه، در هر سالی به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور مثال میزان محصولی که کشاورزان برداشت کردند می‌تونه در این عامل تاثیر گذار باشه. قطعا زمانی که محصول بیشتری توسط کشاورز برداشت بشه میشه متصور شد که قیمت نهایی که به دست مشتری میرسه شاید کمی پایین تر باشه.

قیمت برنج در روز‌های آینده به چه عواملی بستگی داره؟

موضوع دیگه ای که در بحث قیمت برنج می‌تونه تاثیر گذاری باشه این هست که میزان موجودی برنج در انبارهای برنج ایرانی چقدر هست؟ مثلا شاید در یک انبار برنج مقدار زیادی از بار پارساله موجود باشه و این موضوع باعث بشه که برای تعدیل بار قدیمی و بار جدید و کنترل سود و زیان برنج ایرانی با قیمت کمتری وارد بازار بشه.

همچنین عرصه رقابت قیمتی که بین برنج های ایرانی و برنج های خارجی وجود داره می‌تونه یکی از عومل تاثیر گذار در نوسانات برنج باشه. البته که توصیه متخصصان این هست که برنج خارجی توسط ایرانیان مصرف نشه. ولی با این وجود ممکنه تقاضای بیشتر در یک برهه زمانی برای برنج خارجی کمی بازار برنج داخلی رو دچار نوسانات کنه.

در مجموع با توجه به تمام معیار هایی که در بالا به اون اشاره شد اینکه قیمت برنج تا روزهای آتی پایین بیاد، میشه گفت خارج از تصور هست. از طرف دیگه با وارد شدن برنج امساله تا ماه‌های آتی در رگه برنج های ایرانی، قطعا می‌تونیم شاهد یک افزایش قیمت هم باشیم. ولی میشه در این مورد مطمئن بود که هوای قیمت برنج ایرانی در تابستان 1402 فعلا صاف هست و تغییری از نظر جوی به خودش نخواهد دید.

ولی دوستای عزیز یک نکته و شاید بشه گفت تریک رو به یاد داشته باشید. اگر قصد خرید برنج دارید برای کم کردن قیمت نهاییتون بهتره خرید برنج عمده رو در اولویت قرار بدید. چرا؟؟ چون معمولا در خرید برنج عمده فروشگاه ها حاشیه سود کمتری دریافت می‌کنن و این باعث میشه که شما با قیمت کمتری برنج خودتون رو خریداری کنید. خب اگه ما نخوایم برنج رو یه دفعه زیاد بخریم چی؟؟ اصلا ما مثلا 100 کیلو مصرف نداریم، چرا عمده بخریم…

خب راهکار چیه؟؟ بهتره خرید خودتون و اقوامتون رو یکسره کنید و باهم خرید کنید. مثلا شما بیست کیلو میخوای، برادرتون هم بیست کیلو میخواد. خواهرتون هم همین مقدار و الی آخر…

خب امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید… اگر این طور بوده و این محتوا برای شما مفید بود، پس لطفا این محتوا و مقاله رو با دوستان خودتون هم به اشتراک بگذارید تا اونها هم بیان و این مطلب رو بخونن و ازش استفاده کنن.

اگر هم قصد خرید انواع برنج ایرانی رو دارید می‌تونید روی جوانه صدرا حساب باز کنید، خرید برنج شیرودی، ندا، فجر، هاشمی، طارم محلی و هر برنج ایرانی دیگه در جوانه صدرا مستقیم از کشاورز میسر شده. کافیه فقط یک بار امتحانش کنید.

در نهایت اگر هر سوالی دارید، یا نظر و پیشنهادی دارید در قسمت پایین این مقاله اون رو بیان کنید…

لازم به ذکر هست که اگر شما دوستان عزیز جهت خرید برنج نیاز به مشاوره تخصصی دارید یا بیشتر قصد دارید نسبت به بازار برنج و نوسانات اون مطلع بشید می‌تونید با شماره تماس 09013750928 تماس بگیرید و 10 دقیقه مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید. همچنین می‌تونید در قسمت پایین سایت و در فرم پایین سایت شماره تماس خودتون رو وارد کنید تا مشاوره رایگان دریافت کنید.

راستی به نظر شما قیمت برنج در روزهای آینده چطور خواهد بود؟؟؟!!🤔

در قسمت نظرات بگید👇👇

1 دیدگاه در “قیمت برنج در روزهای آینده چطور خواهد بود؟

  1. امان اله متین گفت:

    سلام ؛ برای اولین بار بعنوان نمونه از برنج های جوانه صدرا خریداری کردم وچون هم ازلحاظ عطر و پخت وقد کشیدن نوع کشت دوم مخصوص فریدونکنار حرف اول را می زد برای مصرف شخصی یکجا 40کیلوگرم خریداری کردم وخیلی سریع از طریق پست پیشتاز بصورت رایگان بدستم رسید ومجددا بدون خیساندن وآبکشی پخت کردیم ونتیجه عالی بود ممنون از مدیر جوانه صدرا وخسته نباشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *