آشپزی

آموزش طرز تهیه|دستور پخت قارچ پلو

دستور پخت قارچ پلو | طرز تهیه قارچ پلو

دستور پخت قارچ پلو و طرز تهیه قارچ پلو؛ سلام خدمت شما دوستان و همراهن عزیز فروشگاه جوانه صدرا، خب قصد داریم تو این آموزش به ارائه دستور پخت قارچ پلو بپردازیم و آموزش دستور پخت قارچ پلو رو برای شما عزیزان داشته باشیم. قارچ پلو یه نوع پلوی ساده پخت هست که خیلی راحت میتونید در زمان کمی این پلو رو آماده کنید.

طبق دستورالعمل های قیلی و آموزش‌های قبلی این آموزش هم از دو قسمت مواد اولیه و دستور پخت قارچ پلو تشکیل شده که دیگه بیشتر از این شما رو منتظر نمی‌ذاریم😉

در ضمن یادتون باشه که اگه به مطالب پیرامون آموزش آشپزی علاقه دارید حتما به صفحه آموزش آشپزی در سایت جوانه صدرا سر بزنید.

مواد اولیه برای قارچ پلو

قارچ => 1 بسته

پیاز رنده شده => 1 عدد متوسط

مرغ خرد شده => 250 گرم

ادویه کاری =>‌1 قاشق غذاخوری

برنج => 250 گرم

نخود فرنگی پخته =>‌ 1 پیمانه

روغن => به میزان لازم

نمک => به میزان لازم

طرز تهیه قارچ پلو

خب برای اولین قدم شما باید کمی روغن روی حرارت گذاشته(حالا همون اجاق😂) و پیاز رنده شده رو با اون به خوبی تقت بدید و به جلز و ولز بندازید.

در مرحله دوم باید مرغ رو هم در اون تقت بدید تا کمی برشته بشه و اون رو خردش کنید.

حالا میریم سراغ غول سوم😑😅، اینجا باید قارچ رو اضافه کیند و حرارت رو ملایم کنید.(شعله رو کم کنید😄)

خب بعد از اینکه شاخ غول مرحله سوم رو شکستید😈 میریم به سراغ مرحله چهارم. در این مرحله شما باید پودر کاری رو اضافه کنید، اگه بخواید غذا تندتر بشه از پودر کاری در غذا استفاده کنید.

خب در مرحله پنجم باید یه گام کوچیک بردارید، برداشتن یه گام کوچیک برای کسی که شاخ غولو شکسته کار سختی نیست😉😄، در این مرحله کافیه که نخود فرنگی ها رو اضافه کرده و تقتشون بدید.

در مرحله ششم و آخر هم میتونید مثل کاری که با لوبیا پلو میکنید، همون بلا رو سر این غذا بیارید، یعنی این مواد جاویی که تا اینجا درست کردید رو بین برنج آبکش شده بزارید و اون رو دم کنید.

خب بهتون تبریک میگم، شما قارج پلو رو آماده کردید و الان آماده میل کردنه😍

امیدوارم که از این مطلب لذت برده باشید و تونسته باشید طرز تهیه قارچ پلو رو یاد گرفته باشید. ما تموم سعیمون رو میکنیم که در بخش مقالات جوانه صدرا و در قسمت آموزش آشپزی به ارائه بهترین آموزش ها در حوزه آشپزی بپردازیم تا در کمترین زمان ممکن شما کاربران عزیز ما بتونید بهترین بار از مطلب رو دریافت کنید و به سادگی هر چه تمام تر بتونید اون رو پیاده سازی کنید.

برای همین اگر جایی احساس کردید که مطالب باید جور دیگه‌ای ادا بشه یا جایی مطلبی جا موند حتما اون رو در قسمت نظرات در پایین همین پست با ما در میون بزارید تا ما بتونیم اونها رو برطرف کنیم و همچنین از نظرات ارزشمند شما برای بهبود خدمت‌رسانی به شما کاربران جان استفاده کنیم.

همچنین ما رو خوشحال خواهید کرد اگر از این مطلب خوشتون اومد، اون رو در صفحات مجازی با بقیه دوستانتون به اشتراک بزارید تا هم دوستانتون رو از این مطالب آگاه کرده باشید هم ما رو خوشحال تا بتونیم با انگیزه چند برابر برای شما دوستان، آموزش تولید کنیم.

در ضمن اگه قصد خرید برنج از هر نوعی، خرید برنج فجر، خرید برنج طارم، خرید برنج طارم هاشمی، خرید برنج صدری و … رو داشتید میتونید به فروشگاه ما سر بزنید. ما در فروشگاه جوانه صدرا انواع و اقسام برنج های مختلف رو برای شما عزیزان آماده کردیم تا بتونید از اون‌ها لذت ببرید. پس منتظر شما هستیم.

ممنون که تا انتها با ما همراه بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *